неделя, 15 май 2011 г.

TRVE

Това е думата.
И вие ще я чуете отново, отново и отново.
То е повече от дума - смразяващия трепет стичащ се като вади боя по потния ти гръб, докато се двоумиш дали да прекършиш дебелия врат на поредната селинджър пача в рейса,надула лепкава вазелинеста чалга от телефона си.
Когато на пламенното "жик-так, ръц ръц" искаш да отговориш дори по-пламенно с напалм.
Когато рандом клиширан металюга с по-лоша хигиена от дядо ти и нашивка дори на гъза, пиян с евтина бира 3 литра за 1,60лв. за да му останат 40 ст'инки за 3 цигари Арда качак ти избълва с лош дъх "Миталикъта са най-здра'ата група,брат, заклеам са. Стига блещи за ония пещерняци с грима."
Когато интелектът на околните се ограничава до реалитита по БТВ, културата им до фейсбуук клюките от стените на "приятелите", а оправданието за това се изчерпва с "Това е България."

Аз не казвам просто стига. Аз не казвам просто "умри ма спрунджо недоносена,вулва недоабортирала". Аз им обръщам гръб.
Тук е моето място да покажа какво е Истинско. TRVE не се изчерпва с музика. Не се изчерпва с вкусове,нито с постъпки и държание. Не е начин на живот,а направо самия живот.
Оттук нагоре ще има истински примери. Ще има хвалби,hate,rage, трабанти и кибапчета, Optimus prime и квантова физика. Евентуално и аз ще съм там.

И нека лайното удари вентилатора.
(превод - пожелание за попътен вятър)

Няма коментари:

Публикуване на коментар